Thursday, April 30, 2009

Crazy_tag

tag yg gila yang dapat dari fa yang xgila..hehehe..betol kan ayat aku?

3 perkara yang anda rasa gila
  • bile aku dihalang dari kuar umah
  • bila ade orang tuduh aku gila
  • aku akan mengila bila aku rase gila
3 perkara yang boleh buat anda gila
  • bukak wallet check duit ade singgit jer
  • tayar moto pancit bile pegi derak(penah terjadi)
  • orang kaco aku bile aku tengah sedap2 dok online
3 perkara gila anda pernah lakukan
  • menghavockan diri di sekolah mase last time skoll,hbis hancur kerusi,meja
  • pergi kutuk beramai2 kat pengawai KRS,salah die gak pengadil pertandingan kawad makan rasuah..xcilap aku name pengawai yang dikutuk itu pengawai rosli...ciap ko
  • lempar bedil bola,tupat,botol dlam umah orang...pastu kene kejar ngan tuan rumah.wakakaka
3 perkara gila anda teringin lakukan
  • aku nak sangat2 bunge kat tempat yang tinggi
  • pergi rompak bank bila dah xde fulus
  • buat konvoi beramai2 keliling dunia,keliling malaysia pon jadi daaa..
3 perkara gila anda tidak akan lakukan
  • of kos bunuh diri..
  • bercerai bila dah kawen nanti
  • jadi doktor diri sendiri a.k.a mat drug
3 perkara gila yang mencuit hati bagi anda
  • senior aku dlu bergaduh kes berebut perempuan..cam xde perempuan len nak mengorat
  • kawan aku kene denda akibat perbuatan aku dlu..kita yg bersalah orang len yg kena,haha
  • tengok skuad pelapis KRS berkawad..kawad cam tah pe2,hancorrrrrrr~~~
5 orang gila yang anda ingin tag
  • syafeeq
  • efa
  • wanie
  • mustaqim
  • persatuan orang-orang gila sedunia

1 comment:

  1. yeba-yeba...
    rupa2nya ko dh masuk persatuan gila ni awal dr aq...
    hahahaha

    ReplyDelete