Wednesday, April 1, 2009

my_family

hallu~
kite bersua kembali..yang nie plak aku nak cite sal keluarga ak..
korang nak bace ke x sukati korang laa,hehehe...
lam keluarga aku ader 6orang semuanye,termasuk mom n dad...
semua adik beradik aku adalah lelaki yang hensem2 blakow..wahahaha~
xde pompuan pon selain my mom...


firstly,my dad yang selama ini aku pnggil abah..name sebenar beliau mahdi bin che muda...
die sekarang bekerja kat sebagai assissatant technical kat PKINK.,2,3 tahun lagi die kate
nak pencen dah,maklum laa umor dah semakin tua, urmm satu tabiat ak kureng ckit ngan abah aku nie die suke merokok..rokok faveret die adalah saleem light soft pack,kadang2 die sruh aku pergi beli,sebagai anak kene turuti laa..abah aku all everything he can do...
aku pon kadang2 pelik n buat aku respek sama dia..mungkin abah aku nie ikot bakat dari arwah ayahnye (atuk aku)..
kampung sebelah abah aku kat salor,pasir mas...sejak nenek meninggal tahun lepas.
dah jarang2 dah balik kampung,xmacam dlu..kalu balik pon,jumpe sedara yang dok kat salor lagi...
second,my mami,nik fazidah binti nik mustafa..buat mase nie die masih lagi bekerja sebagai juru ukur bahan..ape bahan yang diukurnye ak pon xtaw,hahahaha~..
mami cakap ak seorang jer die pilih nama ak semasa ak lahir,bukan abah...so,xbermakne aku seorang yang manja okey....
ak ader 2orang abang,1st sekali muhammad anas..die masih lagi belaja di unikl BMI kat gombak..abg ak yang nie aku rase2 die mmg boye (setelah kawe siasat)..
lagi sorang abang name muhammad arief die pon masih lagi blaja kat UIA n akan sambung belaja kat UIA gombak...dengan 2 orang abang nie aku selalu diperkotak-katikkan oleh mereka berdua,nak buat cmner,redha jelaa...
ak gak ader seorang adik yang bernama muhammad azri..die sekarang nie bersekolah di sekolah sains faris petra...aku selalu wrestling dengan die,sebab die lagi gemok dari aku,huhuhu~

gambar nie mase time raye 2tahun lepas..
yang tahun lepas punye dok dalam laptop
satu lagi yang rosak.adoiyaa.....












demo kene gamba hok mano so?yang kaler oren cam karot tue,yang kaler gold tengah tue (yang macho sekali)..yang kaler kuning or yang kaler hijau..
lalalaalala~...
astalavista~

7 comments: