Sunday, May 3, 2009

new_award

orang dah bagi kite ambik jela,hehehe...walaupon aku sendiri pon rase2 cam blog aku semakin ari semakin mengarut bak pepatah kelate blog bobe koksey...award nie spesel ckit coz gurls yg bagi kat aku,hehehe..gurl yang bertuah itu adelah jeng jeng jeng areefah,eida n iza..tima kasih,tenkiu,toche2,syukron2 ,arigato haikkk~~

@ rules...
1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda..
2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini..

areefah
1.kawan seteam mase maen game wolfteam
2.selalu bobok bile tertekan maen wolfteam(asyik kene tembak)
3.selalu sruh orang kejutkan die dari tido
4.teman republic 1991..yeahh
5.nak sruh orang pnggil die ibu(xsabar nk kawen la tue)

iza
1.jarang nmpak die kat cb,hehe
2.teman republic 1991
3.die seorang yg baik(baik kah?)hehe
4.selalu update blog
5.ape lagi hah??

eida
1.teman republic 1991
2.selalu ajak pergi kbmall,tapi xg gak
3.blog nye yg cntik buat aku jeles,huhuhu
4.suke gune tagline toing2~
5.seorang yg rajin


Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
1.aku adelah aku,kamu siapa???
2.aku sukemaen game xkira game ps2,x-box,psp,game online, semua aku bantal..
3.suke menghabiskan mase dok ngedap laptop
4.suke bace blog orang,tapi mlas ckit nak update blog sendiri
5.suke menghabiskan mase lepak kat republic 1991.
6.aku gak seorang yang suke buat mende xberfaedah
7.addicted dengan barang2 bundle
8.kuat tido..waktu biasenye aku bangun ari2 kol 3.30ptg(awal laa tue)..yeahhh XD
9.aku gak seorang yang kadang suke mendiam,bermuhasabah laa tue konon2..
10.buat mase sekarang aku masih single...

4. Anda perlu memilih 10 orang penerima award dan describe tentang mereka

1.eyi -geng kacip aku kat republic 1991..
2.azri(skyevo) -bakal jadi saen ambo kat uitm perak nanti..C U there..
3.syafeeq- saen yg selalu bincang sal gamez
4.arep-saen GFX yang sudi buat sig utk aku,thanks!!!
5.safwan-enemy aku mase men wolfteam,selalu kalah ngan aku,hahaha
6.eju- saen yg selalu bajet smart,hehe..
7.myra-gurl yg selalu aku jumpe di cb,dimane ade cb,disitu ade die...
8.bihah-kawan yg baik kat republic 1991,cam ade skandal ngan syafeeq,hehe
9.fa-kawan yg suke buat cerita..ade bakat jadi penulis nie..
10.azz-peneman duka tengah malam di cb,hahaha..
11.semua geng2 aku xkira dimane tempat anda berada..yang terlupa sebut name i'm sory..
dah kol 4.30 pagi nie..aku mengantuk daa..salam~

8 comments:

  1. th@nks @ lot k@ren@ bu@t ni~~
    sil@ c@pubkn @w@rd ni kt m@ne2..th@Nks..

    4.30??@w@l lg tuh..m@ne sek2 g@me mu??huhu

    ReplyDelete
  2. "8.bihah-kawan yg baik kat republic 1991,cam ade skandal ngan syafeeq,hehe"

    hohoho betul ker?

    pene name aku xde ke?
    (hehehe)

    ReplyDelete
  3. pene,hahahahaha!
    xtahan sungguh budak ni..
    hahahahah(suka guling2)
    kawe g skmo dah KBmall..
    demo jah tak gi..
    duhh!
    hahahahha!

    ReplyDelete
  4. agagaga aku baik laa pene!!!
    cakpong2~

    ReplyDelete
  5. afnan...
    thanks bg award ni kat aku..terharu sgt2..
    huhuhuhu...
    tak sangka..
    /me hug afnan

    p/s:1.saen tu saing..
    2.skandal tu reseipi baru kuah dal.HAHAHA XD

    ReplyDelete
  6. to aiman-sory bro lupe sebot name ko.aku terlupa daa..mengantok siot..kat ko pon aku bagi gakk.

    to eida-demo xajok kawe pon pegi kb mall.len kali ajok..hehehe


    iza-ye2 kawe taw lamo dowh demo baek..

    to eju-saen is saing,cam bihah cakap..kwan,geng n seumpama dengannye..

    to bihah-penah letak skandal dlm kuah dal ker??cmner rase?haha

    ReplyDelete