Friday, April 3, 2009

FrusT_Giler

Petang tadi mami ajak aku,abe arief,ayie pergi ke dewan jubli perak sempena pesta buku kelantan
yang berlangsung lame dah (aku pon lupe bile start) dan berakhir pada ari esok(sabtu)...
sampai sane plak xde paking n ditambah plak hujan turun lebat gile...ape lagi mami pusing balik laa..dah2 aku n ayie nie pakai smart,xkan nak balik teros??,aku ajak laa mami pegi KB mall...sampai sane gak OMG!!! paking pon full kat basement n upbase..first time aku tgok paking full gitu(biasenye bleh laa gak paking kat atas)...sekali lagi,pusing balik laa...pastu dah rase kecewa 2tempat pergi balik..ak pon dah give up,balik umah tido jelaa..underway nak balik umah,abe arief ajak mami pergi billion,ak onn jer,nak pegi ke xnak...so pergi laa billion..sampai sane dah xde tempat dah ak nak pergi selain kedai RACE CORNER (tempat jual gamez)...dah2 sampai sane beli laa cd game ps2 6keping yang berharga RM20..ak gak kene keluar duit RM10,RM 10 lagi mami yg bagi.. nie haa cd aku beli tadi

















  • Tomb rider -abe arief yang pilih
  • shellshock -abe arief gak pilih
  • rugby 08 -ayie
  • naruto ultime ninja 4 -aku yang pilih
  • stuntman ignition -aku gak yang pilih
  • chaos legion- ak lagi yang plih



lame benor plih 6cd games tue,jenguh ak dok pilih2 cd game kat sane..kebanyakan game tue game yang lame (old skoll) hahaha...
sampai umah tros ayie try cd game die pilih,ragby..die kate ok.tapi ak mmg xminat game jenis sukan2...pastu aku lak try cd game naruto,okeh laa game die..then,game chaos legion..xmen lagi game tue juz psang tgok jadi ke x,game stuntman tue jer yg xjadi(kene tukar daa)..pastu aku sruh abg aku lak test game die..mule2 game shellshock..aku tergelak bile tgok game tue,adoiyaa kuno nampak game tue,grafik kureng..then,game tomb rider..kahkahkah semakin kuat aku gelak..aku xtaw lak abe arief plih game tue,kalu aku dah lame xbeli game tue.mane taknye game tue adoiyaa hilang semangat bleh men game tue..hudus giler grafik game tue..dah laa game tue asyik tayang bontot lara crof..wahahahaha~~


sedey giler aku rase..2game xbez n 1 game xleh men...esok aku nak tukar game len(tue pon kalu tokey tue bagi),kalu xbui tukar aku kentut atas muke tokey tue,hahahahaa...

astalavista~~~(sowey kawe xpandai ejah kat tempat kosong tue)~~

5 comments:

  1. mu ni x abih2 game~
    suggest kan game mane best?

    ReplyDelete
  2. isk2 af...dh xder keje laen ker asik game jer...
    insaf2 sket...agagaga

    ReplyDelete
  3. ish3 pene..
    ko tau x ada efek kalo main game?
    ko tau x mata,telinga n kulit ko efek bila main game?
    ko tau x buang masa dan duwet kalo beli game nie?
    ko tau x naruto tu x kluar lg kat sini?
    [aku suggest ko brenti main game..then bg dvd naruto tu kat aku XD aku cri xjumpa XD]

    ReplyDelete
  4. hoho...
    aq pn same feeq...
    xpenah nmpk plak naruto 4 tu...
    [bg aq jgk!! XD]

    ReplyDelete