Tuesday, April 21, 2009

Tag_Again

acara tag- mengatag laa plak...okey2 feeq aku buat,,berehnye.

1.Upload satu gambar rakan terakhir yang anda jumpa dan dimana.
tue pic terakhir aku ambik ngan kwan2 ku di pusat snuker kbmall..

2.Nama,panggilannya dan umurnya.
>dari kanan cpat jalan( wahaha terpengaruh ngan kadet dlu),syahmi,faiz,takim n aku..

3.Perkara terakhir yang anda lakukan bersama dia.
>sudah terang lagi bersluh tue,men snuker la

4.3 perkataan yang dapat menggambarkan diri dia.
>yang mane 1,ade 3 orang tue...
@suka pegi derak
@kuat bobok
@semua tue single lagi(termasok aku)

5.Tempoh mengenalinya
>tah xigt dow..faiz n takim kwn sejak sekolah rendah lagi...syahmi mase form3 kowt..
bape thun tue?lu pk laa sendiri

6.Pendapat anda tentangnya.
>pendapat laa plok,xtaw laa kawenyo..xde nok pk2 hae

7.Dia mempunyai blog?nyatakan
>takim jer ader,tue pon suh aku buat,tapi die xupdate2 pom...2orang lagi tue xde..


8.Rakan yang ingin di tag.
>sape2 jelaa yang rase nak buat acara tag-mengatag nie..
sape yang buat tue die seorang yang hensem macho n cun~~~

1 comment: