Wednesday, April 1, 2009

key_ELL

disebab kan ader orang nak taw ak buat aper pergi kL,so kawe cito2 ckit kawe
wak gapo kat KL tue...kawe pergi KL dengan mak sedare n kezen kawe ewan namenye..(lupe nak bawak kamera daa)

jumaat,
aku pergi p.chepa utk flight ke kL pada pukul 2.00...so mmg xpegi semayang jumaat dah ler aknye...flight plak delay..lambat laa smpainye KL..sampai jer LCCT,tros pergi Kl sentral..
OMG!!!jem laa plak nak sampai sane...kol 6 baru sampai umah kezen aku kat bukit antrabangsa..
aritu xde plan ape2,cume sampai umah kezen tros pasang x-box 360 yang ewan bawak..kitaorang men game gears of wars 2 n soul calibur 4...

sabtu,
pagi2 agy aku dah bangun awal pagi,igtkan nak nak pergi genting..rupe2nye kate besok plak..ak tros sambung tido,wahaha...tengahhari tue syahir (kezen ak) ajak aku n ewan pergi klcc..
sampai sane tros pergi beli tiket wayang tgok cite dragon ball evolution..cite die xberape bezz la,
len tros dari cite sebenar...lepas habis cite tue,tros kuar klcc tgok Klcc bergelap sempena earth-hour,bangunan sekeliling pon gelap gak..mmg gelap laa gak(walaupon ader yg cerah)..tepat kol 9.30 tros cerah blik...kol 11 baru balik umah..

ahad,
kol 11 bertolak pergi ke genting...mase nak pergi genting tue ak tibe2 jer rase pening2 ckit,
jalan kat sane berliku2...sampai pening ak,mujur xmuntah,hahaha...sejuk gak laa kat sane..
pastu beli tiket kat theme park..time kaceh kat orang cine yg tibe2 je bagi kad diskaun beli tiket mase kitaorang tengah beratur nak beli tiket.,jimat 50% dow...kat sane yg paling bezz sekali
aku n ewan men flaying coster n space shot..yang len tue bleh tahan laa..sedikit rase kesal sebab
roller coster (cockskrew) yg besar tue service maintenance...terlepas peluang nak men..
aku n ewan masok gak dalam umah antu,sekali masok tue kire 10 orang sekali masok..kire buat 5 group..aku n ewan masok first sekali (jadi leader) dah semua orang takot nak masok...masok dalam tue bukannye takot sangat pon..dengar orang jerit kene usik ngan warewolf..hahaha..
pompuan laa yang kuat jeritnye...lucu pon ader mase tue..wahahaha~
cian plak ak tgok syakir(kezen) xbyak permainan yg bleh die men sebab xckup tinggi...tpi die dah selalu dah pergi genting..keta kabel aku xsempat naik sebab cuaca kadang2 hujan kat sane..
lagi pon jauh kene jalan...aku balik kol 6 p.m...

isnin,
ewan kate kene pergi umah sedare kat sungai besi plak..sebelom pergi sane singgah kat 1utama..
g sane pon tgok wayang gak.cite 'race to witch mountains'..rekomen ak cite tue mmg xseberape.hohoho....

selase,
kol 10.30 pergi kl sentral..nek bas pergi LCCT...flight delay dow..lambat kelik kelate..
kol 4baru sampai kelate...aiyakkk...pe pon ak enjoy laa gak dok KL tue..
thankz to mak su zan n ewan sebab sponsor tiket flight n belanja mkan...


akhir bulan 4 nie ak pergi lak KL..wahahahaha~

1 comment: