Thursday, April 23, 2009

kawanku_kemalangan

petang kemarin aku dapat berita yang kawan aku,faiz n takim telah kemalangan di rantau panjang..kemalangan tue bukannya dari berlanggar ngan gapo2..cume akibat kecuaian ketika
membawa motosikal..diatas motosikal jangan bercakap dengan pembonceng...kalu x,bleh jadi cam kawan aku nie,aiyakk...
so,sebagai kawan yang baik..aku n ewan pergilah tadi melawat faiz di hospital USM..terkejut gak tadi aku tengok die terlantar atas katil,tapi die masih sedarkan.kalu tengok memang terok laa gak
keadaan die tue,mane taknye tulang pengagah(kat bahu) patah,tulang paha kanan patah,jari kelingking pon patah,pastu bleh dikatakan 4 jari ditangan kiri berbalut..pastu ader kesan luka yang panjang kat badan die..faiz kate,kat paha yang luka kira2
6inci telah dijahit..pastu hanye tunggu mase untuk dimasukkan besi jer kat paha die..aku dengar mase tue pon dah ngeri.....
yang pembonceng tue plak,takim laa...xde pe2 lak,cume luka2 kat paha jer.xde patah pe2...

okeylaa..aku doakan ko supaya cepat sembuh faiz,kamu tue atlet kriket...nanti okey semua bleh g derak lagi...inilah kawan ku faiz...ex-student sekolah sukan bukit jalil....
okey bro...

9 comments:

  1. aiseyy die sakit..bukan nak pomote hensem ke x..
    hahahaha...

    ReplyDelete
  2. smoge die cpat sembuh.
    eh.
    ko skola sukan bukit jalil ke dulu??

    ReplyDelete
  3. cian seyh kawan ko pene...
    aku doakan dia selamat sembuh so dat dia ley men kriket balik....Amin~

    ReplyDelete
  4. pene.

    nanti mu g lawat dy..kim sale deh . deh ? deh ?


    whahahahahaha.

    saem aku yg eksiden tu pun, tempurung lutut pecah. ngee. scary !

    semoga si ensem cpt sembuh yep. hehe

    ReplyDelete
  5. to eju..
    nope..kawe sekolah biase jer.kawe kwn sejak sekolah rendah lagi...die je yg sekolah bukit jalil..


    to pqah..
    yela2..aku akn sampaikan.insyallah..

    ReplyDelete
  6. /me nak gak! lala~

    erk ni takim yg aku knl gak tu kah??

    ReplyDelete
  7. bila kamu kenal takim nye efa???
    tue gambo faiz..

    ReplyDelete