Sunday, April 26, 2009

3ari_2malam

Ini bukan pakej percutian or pakej pelancongan,hahahaa...
ari nie(ahad) sampai selasa aku akan duduk keseorangan di rumah aku..
kenape????sebab abah n mami pergi antar abe arief ke UIA gombak...
that means,AKU DAH FREEDOM!!!!!!!!yeahhh....xde lagi perebutan
utk bermain tenet...aku kembali konker diumah nie..tapi tue pon untuk sementara waktu
jer sebelom gi sambng belaja di U,insyaallah...

so 3ari 2mlm nie bleh aku pegi derak tanpa banyak pertanyaan
sila bagi cadangan ke mana aku patut pergi derak??
wahahahahaha~~~~~

3 comments:

  1. derak kb mall ar..
    g cari bare nak blaja nuh..
    bleh nak tumpe derak etep..
    hahaha :P

    ReplyDelete
  2. bakpo die tak balik awal sket sementara kawe ade kat sana..adess..

    derak umah jiran jek la..bukan nak g jumpa eyi..sombong2

    ReplyDelete