Sunday, May 17, 2009

KRS Long gafar

tahniah aku ucapkan kepada platun-platun KRS smk long gafar kerana telah berjaya mendapat tempat pertama dalam pertandingan kawad kaki KRS peringkat daerah Kota bharu...xsia2 aku pegi tido kat sekolah pade mlm sabtu,hehehe...satu jer aku nak mintx maaf kerana aku xsempat nak snap gamba korang mase tengah bertanding kerana kamera aku tiba2 battery empty,dammit~~..nak snap gune hanfon,haram telefon aku bukannya canggih...pepon xpe2,jumpe korang plak di Pertanding Kawad Kaki Peringkat Negeri Kelantan...kali nie bia kita plak jadi wakil kelantan,tahun nie cikgu kate peringkat Kebanggsaan di Sarawak..kita pulun sekolah Wakaf bharu,dorang bukannye hebat sangat pon,harapkan ade cikgu sekolah die jadi pengadil dalam pertandingan tue jer....GOMO Long Gafar GOMO!!!!!!

3 comments:

  1. huhu
    asal cikgu jd pengadil
    konpem mng

    mcm skola adek ak
    no 1 terngganu

    ishk3

    ReplyDelete
  2. aaha memang..
    peringkat negeri pengadil cam dah men rasuah..


    corruption berleluasa..

    =.=

    ReplyDelete
  3. smk pe?
    gafar?
    oh tdakk~
    lalala~
    xD

    ReplyDelete