Wednesday, May 6, 2009

merepek is kerepek

aaaaaaaaaaaa~~
memang betol2 tension daaa bile dah kene makan bebel2 nie...nie semua pasal aku nye bilik tido dah cam stor,huhuhu..semalam mami masok akunye bilik,ape lagi start laa die punye ceramah,hehehe...sebagai anak yg baik,tadah jer telinga utk mendengar ceramah tersebot,hohoho
bagi aku biase jer bilik tido yg berserabut,maklum laa bilik anak jate..keno hardcore2 ckit..hahaha
bilik tido aku masok utk tido n main ps2 jer..so aku jarang kemas2 bilik nie..biasenye abe anas jer yg suke kemas2 bilik nie..aku suke kube2 jah,hahaha...
arghhhh nie keadaan aku nye bilik..bagi aku biase jer,xde yg kube2 pon,bagi aku la..hehehe



selamat datang ke bilik tido ku,cantik kan bilik tido aku,kemas dah tersusun,kuikuikui

u see my ps2,hehehe...kalu xde menatang tue,kebosanan aku mencecah 200%..agaagaga..
semua majalah bnyak2 tue adelah majelah GEMPAK..majalah feveret aku!!!koleksi seluar levis tergantung di pintu..wakakaka....
ini dlu adelah meja study tempat aku menelaah mase spm dlu..tue dlu,sekarang nie meja dah cam sarang arbok..hahaha




aku dah penat nak mengemas bilik aku nie..aaaaaa kenape mesti aku yg kene kemas???
malas malas malas malas...
ye ye aku memang malas apah..daaaaaaa~~

11 comments:

  1. makk aikk
    serius bilik kau kemas!!!
    komik gempak mmg byk kat uma aku
    cm kau la...
    tp beza nya bilik aku bersepah~

    ReplyDelete
  2. bese ar tuh.
    bilik ak lg tak tahan.
    org gaji dah xde
    spe nak kemas?

    itu je ak bgtau mak ak.
    haha

    ReplyDelete
  3. kemah demooo... bilik po bilik anok daro... hahahahaha.. biaso doh mugo bilik buje

    ReplyDelete
  4. pergh pene best seyh aku tgk bilik ko neyh...
    penuh seni sekali ya...hahaha
    tahniah pene..xramai org ley wat bilik smpi cmni...
    bilik aku pn bersepah..hohohoho

    ReplyDelete
  5. jeles plak aku tgk ko ade bilik sndiri...
    aku xde bilik prsndirian pn...
    sume kne kongsi ngan adek2 aku yg lain...huhu...
    kalo la aku ade bilik khas utk sume brg aku kn bes...hmm...

    ReplyDelete
  6. to iza-ye2 bilik aku mmg penuh seni..seni itu indah.hahahaa..

    to arep-yo rep,aku pon kene kongsi gak bilik ngan abg aku..tapi abg aku xde kat umah,kuikuikui...

    ReplyDelete
  7. kalo bilik bujang camni aku agak kagum lagi la~

    umah aku suma anak dara tapi teruk lg kot...hahahah~

    ReplyDelete
  8. waaa.. skali ngn bantal2 ade kt meje tu..

    bukankah nabi menyarankan kita supaya menjage kebersihan disamping kekemasan?
    hehehe

    ReplyDelete
  9. adehhhh...
    bilik abg & adik aku pn mcm bilik ko gak...
    akan kelihatan kemas bila dorg xde kt uma..
    tp klw dorg ade kt uma, x sanggup aku nk masuk...hohoho

    ReplyDelete
  10. gile blik...

    blik aku tak gitu...

    ReplyDelete
  11. fuhhhhh.......
    terkejut aku tgk bilik ko......
    kemas gilerrrr...........
    wahahaha

    ReplyDelete