Thursday, June 4, 2009

Glory KRS Long Gafar

yeahhh akhirnye~~
tahniah diucapkan kepada platun2 KRS Long Gafar kerana telah berjaya menjadi johan dalam pertandingan kawad kaki peringkat negeri kelantan yg diadakan di stadium baru2 nie...

peristiwa pada tahun 2005 mase aku form2 telah kembali pada tahun ini..
platun2 krs Long gafar sekali lagi mewakili kelantan dalam pertandingan kawad kaki peringkat kebangsaaan yang akan diadakan di kuantan,pahang.tempat bertanding aku xtaw mane...
musuh tradisi telah pon dikalahkan,iaitu sekolah wakaf bharu(sekolah lama rafique).hahahaha..kan aku da kate,kalu pengadil tidak berat sebelah sure bley menangnye,wakaf bharu bukannye hebat sangat pon,long gafar gempak punye....


apa pon teruskan kegemilangan krs long gafar pada 18 jun(tarikh pertandingan peringkat kebangsaan)..chaiyokkk~~~






malam sebelom pertandingan tidoooo~~~

masok padang kawad,sarjan tgh melapor~

ke kanan lurus.hahahaha~formasi daulat tuanku~
yg nie aku suke tengok,formasi kawad ala2 tentera nazi..

formasi kipas XD~
dah hbis kawad,lapor keluar padang laa
tadaa..johan tue~~acara blom hbis agy,rilek2

xbley blaa~~



~end~

4 comments:

  1. haha,
    kalah lg bgus kot
    bole diorg prepare
    4 spm.

    mcm adek ak,
    kalah kt negeri trengganu
    ayah aku tepuk tgn.
    haha

    ReplyDelete
  2. wahhhh! congrate2.. ( bkn untuk ko )
    huwaa~ teringat kenangan muda2 kawad krs dlu..
    miss that moment~

    ReplyDelete
  3. :fariz>>betoi gak,tapi semua platun tue jenis yg kureng nak belaja...dorang semua bnyak men dri study..LOL

    :efa>>kalu aku tengok krs kawad,aku pon teringat gak..mase form2 da wakil kelate dlu..

    ReplyDelete
  4. weh aku gi sini hari uh..
    adik aku masok etek kawad.
    yo polis. tok bachok.
    mene num 3. hahahaa.

    ReplyDelete