Friday, June 26, 2009

FaReWelL

salam,
tup tap tup tap akhirnye da sampai time aku plak pergi sambung study,da xjeles daa dgn orang yg sudah study,ahahaaha..2bulan aku tunggu cam rase cepat plak,ahaha...aku akan pegi ke Uitm Sri Iskandar,Perak...aku ambik diploma pengurusan hartanah..same kos n tempat dengan skyevo,mujur ade geng gak kat sane XD ...

Dlu mase time aku kecik2 dlu,mami selalu pesan sruh belaja rajin n berjaya sampai ke menara gading...aku pon tanye."menara gading tue gapo?"...mami selalu jawab "kenal gading gajah??"ahahaah..aku pon blurr laa,ape kaitan belaja dengan gading gajah?hak hak hak..

kepada semua kawan2 ku especially kat republic 1991,di sini ambo nok mitok maaf kalu
adow buat saloh cilap dari hujung cell rambut sampai hujung cell kaki...yang mane penah terase
ati n xpuah ati nge kawe,kawe mitok maaf banyok2....
mungkin kat sane aku nak matikan addicted aku untuk online...


to all my frenz kat republic korang mmg bez..aku mmg bley katekan hampir keseluruhan hidop
aKu berubah selepas join republic..berubah,bertukar??HENSHIN~~XD
nice to know ya~
~~FIGHT TO UNITE~~

yaa da xperlu aku taip panjang2 sebab aku study bukannye lame sangat pon n mcm xakan berjumpe lagi..ade mase aku join korang semua...misz u all~


Farewell!
For in that word - that fatal word - howe'er
We promise - hope - believe - untill we meet again!!-

2 comments:

  1. babai pene!!!!!!!!!!!!!!!
    study leklok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    smoge berjaya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (sakit tekak aku jerit)

    ReplyDelete