Sunday, June 7, 2009

call of duty 4

tengok tajuk pon dat taw itu adelah gamez...XD
aku da xtaw nak buat ape2 lagi melainkan men game,game,game,game....
semua orang da pegi belaja...aku hanye menunngu mase utk nak pegi belaja gak T_T


hari nie telah ku hbiskan 1game yg agak gempak iaitu Call of Duty 4 :Modern Walfare..
1 game yang berjaya menarik perhatian aku..aku hanye mengambil mase kira2 4ari utk menghabiskannye =.=" ...aku lah orang pertama menghabiskannye,so aku da bley tulun ajar tactic2 kat abe anas n yie yg tgh men skrang,hohoho







plan seterusnye,tgh dalam perancangan nak hbiskan sisa2 dok umah nie....






























p/s : aku berada dalam keadaan tertekan,dun tell me why T_T...

5 comments:

  1. narak tekke doh.. hahaha.. game nih x sedak sb jale crito pndek sngat.. 24 jam pun buleh khatam main game nih

    ReplyDelete
  2. aku tak tahupun ia sejenis game..huahua.. =p

    ReplyDelete
  3. eyi= kalu men tahap regular,easy meme 24jam bley
    hbis,tue buke taraf aku..aku men hardened,
    mencabar ckit..pahnie try tahap veteren plok.
    hohoho


    norain=ye2 ko tue budak study,bukan dak game..xambik taw sal nie,hahaha :p

    ReplyDelete
  4. bro dah habiskan game nie dalam tempoh xsampai sehari...

    esoknya main multiplayer satu rumah (zaman dok umah sewa dulu la)

    pernah masuk dlm blog bro..tp kne selak satu2 la...dah lame punye cite... (bulan tue first tiem bil eleektrik umah melambung2)

    ReplyDelete