Friday, October 2, 2009

friends is kawan

Mase kenal dulu bukan maen baek lagi ko ngan aku
yela, kawan kan kene lah baek2..
ape yang ko nak,aku bagi kan..
kalau jahat.bukan namanye kawan plak kan?
baek2 pon rupa-rupanya ade makne gak
baek2 pon ade gak yang jenis suke ambik kesempatan keatas orang len
suke sangat laa maen tikam belakang kawan
aku xsangka plak ade kawan aku yang jenis camtu
terkilan plak rasanya ade kawan gitu
aku nampak ko cam muke baek2..
yela,dari segi luaran memanglah nmpak.
tetapi yang dalam tue belom tentu lagi kita taw kan
perangai manusia macam2 pon ade
kita mane dapat nak ubah perangai seseorang tue
melainkan die sendiri yang mengubahnya..

mungkin salah aku gak
xpandai pilih kawan..
dulu ko xcamne..tapi sekarang dah berubah
yela.manusia cepat berubah
dah ler.xpayah laa nak tunjuk baek kat aku
aku da taw dah semuanya..
aku bukannye bodoh sangat
dah la,aku bukan nak gadoh sangat pon ngan ko..
kawan setakat nie sudah laa..xpayah laa nak jumpe,tegur2 aku lagi
aku pon dah xde mood nak cakap ngan ko...

blah laa~=.="






5 comments:

  1. eh,tak baik memutuskan silaturahim..hehe..

    ReplyDelete
  2. sainggg mulonyo kito bersaingg...
    bilo doh lamo jadi lagu lain..
    nyo mari rasoo duk ghalik keta knaling..

    maso kecik dulu saing sgt rapat...
    takdok raso malu walau po dok dekat...
    igt tiko kecik maso duduk skapo...
    samo dudok jerik samo dudok mlaung...

    mu smbung sdiri ah.. x cekak aku nok dikir..

    ReplyDelete
  3. aku bknnye yg nak memutuskan silaturrahim..die yg nak,,huhu...

    Baju kain buleh tukar gilir
    Mu ambik paka ku ambik paka
    Duduk bergura bersaing rama-rama
    Saing maso besa tok supo nga dulu
    Takut doh nok gura kade mari cburu
    Bilo lamo kena tahu hati budi
    Nyo mari tok sedak sayenyo di hati
    Dulu saing loni buke saing
    Ku anggap demo lebih pade saing
    Bimbe nyo raso mu buleh kokre lain ...

    bereh.....

    xdop gapo lisa..adow saen tue maen tike belake kawe..kalu demo serow gano?

    bersabo la ie yana..kalu x meme mapuh kerah dow kawe tue kawe katok.huk3

    ReplyDelete