Monday, September 7, 2009

Oh my sony ericsson

mula hari nie tamatlah riwayat sony ericsson W200
kita tidak lagi berjumpe..kau pergi meninggalkan aku bersendirian
tanpa mu aku kelu,xtentu arah...
so terpakselah aku cakap yang
henfon aku da HILANG / KENE CURIK!!!!.

kenape ini smua harus berlaku???
kenape henfon aku gak yg kene
henfon yg abah bagi present
henfon aku murah jer..xler mahal
wawawawa sedih gile dow T_T

kali nie musibah di bulan ramadhan amat berat sekali
bagi ku......
redha jelaaa...
kok ye pon nak henfon tue,tinggallah simcard tue..
amat petim simcard tue..huhuhu...
dah ler kedix lam simcard tue ade rm90 lebey...
aku nak simcard aku tue!!!!!!!


camne bleh hilang??
aku tido atas katil lam bilik,
henfon letak tepi katil
lepas bngun,cam biase cari henfon laa kok2 ade msg/koll ke
carik2 xjumpe..
bawah katil,atas katil,tepi katil tetap xde gak
hati da mula rimas gilerbabeng
try buat mizkoll..then engage!!
aritue gak aku lupe nak kunci bilik mase tido
ari tue gak henfon aku hilang...
huhuhuhuh~
T_T




so kepade semua kawan2ku sekalian
no celcom tue da xde daaaa...
kalu nak koll or msg
antar kat no mxs aku..
nanti aku bgitaw no mxs aku








3 comments: