Sunday, August 2, 2009

holiday eNdz

wawawawa habis sudey akunye holiday...ape yg aku buat kat umah mase holiday nie???
xbnyak mende aku buatkat umah kecuali on9 je memanjang.huhu...kawan2 pon ade bape2 je
kat kelantan nie..semuanye da pegi politeknik...yang jumpeny faiz n aiman je.tue pon kat masjid time semayang jumaat..faiz da bley berjalan dah selepas xcident aritue..xpayah berkerusi roda lagi.

nak berderak pon xbez,saen2 xde nak diajak berderak ditambah dengan esemen yg sampai sekrang nie pon aku blom ciapkan lagi(esok da nak balik perak daaa)OMG!!!!!

sekarang nie pon dok kat KL,flight semalam ngan kezen umo 9taon..takot gak kot2 tersalah kapal trebe,hak3....esok mgkin petang kot bertolak ke perak..

aku baru je lepas demam..batok2 pon ade lagi nie,mintx mase sampai depan guard,die suh sambung holiday lagi,kui3....

okey stakat cni saje..aku mmg malas nak taip panje2...xde modal nak cito gapo,huhuuhu..
semoga berjumpe lagi di len hari..

assalamualaikum

2 comments:

  1. hahaha ade plak guard nk ckp cmtuh~
    selamat kembali GUSI

    ReplyDelete
  2. smlm ber'assignment'
    jage baik2 pok gard tu..huhuh

    ReplyDelete