Saturday, August 8, 2009

HePI_BuFdaYz

tanggal 08.08.2009 sampai sudah umurku yg ke-18taon..sedar xsedar dah berjanggut dah akunye.huhuhu....





hari nie aku first time sambut bufday kat kampus,ahaha...xpergi sambut2 pon,dok lam bilik jer


assingment belambak giler..report valuation,pastu esemen IT,then esemen CTU,pastu ari isnin nie ade test law..wawaawa penat gilenye aku =.="





tahun nie gak,first time aku dpat bnyak wish2 dari member2 n geng2 republic 1991,terharu gilenye aku..arigato gonzaimas to all my beloved fwenz :)...iman merupakan orang first yg wish,ahaha..dan yg len sekali lagi time kacih yg xterhingga...





tue jelaa aku sempat taip arinie..now kat cc,kene balik kolej sambung buat esemen..huhuhu





HEPI BUFDAY to ME!!!

nie picca mase g trip ke taiping..sebelah tue bukan bapak aku okey..pak guard penjaga muzium,ahaha

k adios..astalavista

4 comments:

  1. waa
    epi belated besday afnan~
    da t'lmbt seyh...

    pape pown..
    success owez...;p

    ReplyDelete
  2. makin tua kubur kata mari rumah kata pergi... hahahaha..

    epi bday boh

    ReplyDelete
  3. epy besday pene...!!
    aku tue satu ari dr ko...haha:D

    ReplyDelete