Sunday, August 14, 2011

Praktikal

Ada dlm 2bulan lagi sebelom aku habis belajar di Uitm Sri Iskandar,lepas itu akan buat praktikal di kelantan..

Apa yg aku risau sekarang, tempat praktikal masih belom tentu lagi dimana..minggu lepas ade pensyarah sruh buat resume utk dihantar ke mane firm/company yg mane kita mahu buat latihan praktikal..so aku dah buat laa...

then, kemarin, keluar senarai nama pelajar yg layak untuk latihan praktikal yg dorang punya pilihan first choice..check2 nama aku,XDE dalam senarai..

pastu check plak mane2 student yg amik firm/company yg same aku pilih..ade 3orang..3orang tue jugak dah tersenarai...

OMG! means first choice aku nampaknya xberjaya gak laa..lagipon company tue dah kate hanya amik sedkit shj student utk praktikal -.-

sekarang hanya tunggu 2nd choice plak,walapon rase xberapa suka 2nd choice tue,tapi apekan daya,terpaksa jugaklah..kali nie nk try guna 'cable' supaya nama tersangkut dalam senarai company tue,aihhh.. kat kelantan,persaingan tempat sengit di dalam company swasta sbb xbyk company yg berdaftar dekat BOARD..

kalau buat latihan praktikal dengan company kerajaan bley gak,tapi xde elaun laa..nk jugak merasa ade duit sendiri,sebab tue semua student asyik berebut nk buat yg swasta punya.ahaha


apa2 pon mudah-mudahan dpat laa aku buat latihan praktikal kat AZAMI & CO...

*MOOD BERHARAP -.-

1 comment: