Tuesday, November 16, 2010

konklusi

dulu cikgu selalu ajar,setiap karangan mesti kene ade konklusi ataupon kesimpulan xpon akhirkalam..kalu xbuat konklusi bermakna karangan kite xakan lengkap dpt markah kureng,ahaha...

so,gapo hok kawe nok oyak pada kali nie adelah konklusi semester 3 tahun 2 di Uitm Perak...tanggal 14.11.2010 tarikh dimana berakhirlah aku sebagai student part 3 Diploma in Estate Managament...apa yang berlaku semasa part 3 memang xbley dilupakan..mace2 hok berlaku sapa kow bengong meta dok pikir,ahaha...


semester 3 adelah semester yang paling hard,susoh,payoh bak kate senior2..yeke??yela kowt..xrase lagi camne tyme part 4,5 nanti..bayangkan aku lost dalam academic selama 2bulan lebey..apa yang lecturer ajar langsung aku xpaham n xnampak..bengap ke ape,tapi tue la hakikatnya,nak buat ulangkaji memang da taw malas,ahaha....lebey2 lagi dalam subjek "INVESTMENT" dan "building Technology"..susah gilew dow..

Tapi nasib bek aku sempat backup subjek tue..n thanks a lot to paku,arlans,hakim yg jugak rumate aku kerana memberi tunjuk ajar...



cerita pasal case study mase part 3,memang agak menarik gak..bnyak suka n duka pilu di lalui,huhuhu...case study yang paling menarik sem nie adelah assingment building,tempat buat esemen tue adelah di KL..bangunan yang menjadi case stdy group aku adelah Istana Budaya dan Residence Hotel di UNITEN bangi....



pic di residence hotel at UNITEN




di kerusi VIP at istana budaya,ahaha


for this group,credit to bazli,atika,sheera,raihan and aza...


pastu assigment yang bez lagi dalam subjek land use planning..kitorang kene cari commercial land yg belom develop lagi,pastu kene buat feasibility study..utk memajukan tanah tersebut.hohoho....thanks to fazira,raja asma,sakilah n afiq to be our group...


urmmm,sebut pasal lepak..sem nie memang jarang geng kelas EM3C kuar2 jalan bersama disebabkan assingment yang xputus2 n bertimbun-timbun...bagi aku moment yang paling bez mase hari family day EMAS PERAK...tarikh tersebut pada 8.8.2010..so hari tue jugak merupakan hari keramat bagi aku,hehe..tarikh lahir laaa..ahahahaha...
macam aku kene ngan diorang..hohoho...




mangsa buli ditengah..ahahaha




lagi-lagi???apa lagi yang aku cerita..malas laa nak taip panjang2,hehe...so,apa yang aku nak kate semester 3 adelah semester yang pelik n aneh bagi aku..macam2 perasaan bercampur aduk dalam fikiran...part 4 xtaw laa camne plak,ahaha..bley jadi gila neyh,ahaha....sekarang da bebas dari part 3..next sem aku xtaw lagi dok kelas mane..aku selalu berpindah randah kelas..part 1 kelas B..part 2 kelas G...part 3 kelas C..part 4 kelas??????pk laa senirik..ahahaha...harap2 aku xde repeat paper dalam part 3...sakit dowh sem nie......exam aritue pon xtaw laa camne nk kate.susah ka senang ka =.=" ....


akhir kata..GOMO KELATE GOMO~ ^_^

No comments:

Post a Comment