Wednesday, February 10, 2010

tensi

warghh
kenape semua ini harus berlaku time nie gak??
lagi 2hari nak cuti mid-sem break
ade laa plak dugaan-dugaan yg datang..

hari nie hari rabu..baru je lepas jawab test paper economic and CITU..
yang aku ketidakpuasan,kenape semalam baru cakap nak buat test arinie yg eco
tue..so tadi ape yang aku jawab soklan hanye orang sebelah aku je yg taw..
lagipon lecturer ecnomic yg mengajar cam mengajar utk die sorang je.bagi die
paham sorang2 je.yg len mengangguk termasok aku.. .sem lepas pon
camtu gak,lec baru,sem nie pon lec baru..tapi alhamdulillah aku sempat
backup semula eco yg xpaham2 tue..tapi xkan nak terjadi plak kowt sem nie..
aku da xnak dah..lagi satu xnak repeat paper economic..sistem pengajaran yang tidak seswaiii..

pastu CITU..rilek je ckit..agama islam senang laa gak soklan tadi..agak2 laaa =.=

then sekarang bertungkus-lumus kene ciapkan presentation sal town planning..
esok ari khamis da kene present dah..buat dalam group..tapi dpt group yg bukan group =.=..aku je yg bertungkus lumus kene ciapkan presentation nie..adooiyaaa~

fikiran sekrang dah berada kat umah dah.ahaha da xsabar nak balik kowt
tapi tyme minggu nie gak keje2 datang belambak..tyme cuti nie pon ade
2 slide presentation yg kene buat..hidup aku dengan presentation je kowt..



da2 sekarang da kol 4..aku ade kelas law,kol 5 kene pegi kokurikulum sampai kol 7.
kol 8 ade kelas BEL..adoiyaaa~~~~ =.="

No comments:

Post a Comment