Tuesday, December 8, 2009

annoyed

urmm assalamualaikum~
xde ape2 nak cakap..cume lame gile babeng xmenaip neyh..
so terdetik nak menaip ckit2 malam nie...

sekarang nie masih dok kat umah lagi menunggu result yg akan kuar
2hari lagi iaitu 10.12...xtaw laa camne result aku tue..bereh ke rebes
kite tgok jela nanti...

dalam cuti2 nie lasom xde mende yg menarik pon bagi aku..
aritue pegi KL..harap dpt jumpe mane2 member..last2 semua bz..
berderak laa aku sorang.ahaha

kat umah plak..nak kuar petang plak,cuaca asyik xmenentu..tyme xnak kuar cuaca
elok..tyme nak kuar cuaca xelok plak..xbagi aku keluar berderak ka?dammn!!
so dok umah on9 24jam laa plak

bercakap sal online..sekarang nie aku selalu online sampai kol 6 pagi..semayang subuh baru masok tido..kalu tido awal pon mmg xterlelap gak.da kene insomnia da aku nie kowt,,
so da xde ape aku nak membebel lagi..blah men game,wofteam i'm coooomiiiiiiiiinnnnggggg!!!












1 comment: