Sunday, July 26, 2009

I'm home

sampai jua aku kat umah.yehaaa~
uitm start cuti ari rabu disebabkan H1N1 (damm u H1N1)..pastu mami sruh aku balik KL dlu sebab kat umah xde orang,dorang semua pegi cameroon highland...
aku agak kecewa sedikit sebab xdpt join gath korang semua..huhuhuhu
maafkan daku,sesungguhnye bkan aku sengaja xmau pegi tetapi xde rezeki nak pegi kali nie..
insyaallah len kali plak ye...

aku malas nak taip panjang2 sebab aku xbape chat,demam ckit..bukan disebabkan h1n1 but demam sebab xdpt pegi gath tue.huhu T_T .....


okey,astalavista.........

5 comments:

  1. uitm mne..??keh6~
    demam...sile g ospital...
    anda disyaki!!huhu~

    ReplyDelete
  2. uitm perak!!!!!
    aku demam je tros disyaki..ish2

    ReplyDelete
  3. oh. hey pakai mask la.
    n dont go out too often.

    saje singgah.
    take care :)

    ReplyDelete
  4. yeah, skola aku pon tutup sminggu mula dr smalam. muahahaha

    ReplyDelete
  5. aku x se cuti goniii.. rugiii!!!

    ReplyDelete